Gyakran ismételt kérdések

Hogyan regisztrálhatom magam és hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre?

A Fiók létrehozása menüpont alatt az adatok kitöltésével és a Fiók létrehozása gombra való kattintással a megadott e-mail címre egy aktiváló linket küldünk. Ezért fontos, hogy valós e-mail címet adjon meg. Egy e-mail cím csak egy regisztrációnál használható. Fontos, hogy rendszerünkben mindig jó e-mail cím szerepeljen, mert erre tudjuk kiküldeni elfelejtett jelszót, felhasználónevet is.

A Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető bármely problémáért, késedelemért, hibáért a QC Tools Kft-t felelősség nem terheli.

A regisztrációval és/vagy megrendeléssel a Vevő az ÁSZF-ben és az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltakat elfogadja, az Adatvédelmi Tájékoztatóban részletezett adatkezelésekhez hozzájárul.

Hogyan vásárolhatok?

Vásárlási szándékát az Ajánlatkérés funkcióval jelezheti felénk. Kollégáink munkaidőben pár órán belül megküldik Önnek az esetleges járulékos költségekkel és az aktuális szállítási határidővel kiegészített, komplett ajánlatot, melynek elfogadását követően megrendelését azonnal feldolgozzuk.

Megrendeléséről minden esetben írásos visszaigazolást küldünk.

Hogyan kezelik adataimat?

Adatkezelési tájékoztatónkat itt olvashatják.

Nem kaptam meg az aktiváló kódot tartalmazó e-mailt!

Lehet, hogy rossz e-mail címet adott meg, vagy még úton van a levél. Egyes ingyenes e-mail szolgáltatóknál akár fél napba is telhet, mire megérkezik regisztrációs levelünk. Ha tele van a postaláda, akkor értelemszerűen nem tudjuk a levelet elküldeni. Az is lehet, hogy a levelező rendszer a 'spam' mappába helyezte levelünket.

Hogyan változtathatom meg az adataimat?

Bejelentkezés után a Személyes beállítások menüpont alatt módosítható. Egyéb adatmódosításhoz keressen meg bennünket személyesen, e-mailben, telefonon, vagy faxon.

Mi történik, ha feliratkozom a hírlevélre?

Az Ön által megjelölt témakörökben átlagosan havonta egy hírlevelet küldünk. Tájékoztatjuk újdonságainkról, rendezvényeinkről és akciós ajánlatokat is küldünk.

Elfelejtettem a jelszavamat!

A főoldalon az Elfelejtette a jelszavát? menüpontra kattintva adja meg az e-mail címét. Küldünk egy e-mailt egy vezérjellel, amit a mellékelt linken kell megadni. Ezután tud új jelszót megadni, és azzal belépni az oldalra.

Elfelejtettem a felhasználónevemet!

A főoldalon az Elfelejtette a felhasználónevét? menüpontra kattintva adja meg e-mail címét, és már küldjük is rá a felhasználónevet.

Milyen fizetési feltételekkel vásárolhatok?

Új ügyfeleink előutalással vagy utánvéttel, illetve telephelyünkön történő áruátvétel esetén készpénzben fizethetnek. Személyes átvétel esetén bankkártyával történő fizetés nem lehetséges.

Az első megrendelés teljesítését követően, kedvezőbb fizetési feltételre vonatkozó igényüket írásban jelezhetik felénk, melyet a lehető legrövidebb időn belül igyekszünk elbírálni.

Áruátvételt követő átutalással fizető ügyfeleink fizetési késedelme esetén fenntartjuk a jogot az előutalás/utánvét/készpénz fizetési feltételre történő visszaminősítésre.

Mikor kapom meg a rendelt terméket?

Készleten lévő termékek esetében megrendeléstől számított 3 munkanapon belül szállítjuk az árut, vagy a rendelés rögzítése után bármikor személyesen átveheti telephelyünkön, attól függően, hogy milyen szállítási módot adott meg az ajánlatkérésben. Ha megrendelését előutalással fizeti, az árut csak a bankszámlánkon történő jóváírás utáni munkanapon indítjuk útnak, illetve ekkor vehető át személyesen telephelyünkön.

Cégünknél készleten nem lévő termékek esetében a szállítási időtartam 2-3 hét. Amennyiben a termékre sürgősen szüksége van, a beszállítónktól belföldre történő egyedi szállítási díj felszámítása mellett az árut 1 héten belül tudjuk szállítani. Kérjük az ajánlatkérés során jelezze, ha sürgős szállítást kér és vállalja a külföldi szállítási költség megfizetését.

Milyen szállítási módok közül választhatok, milyen költségek kerülnek felszámításra?

A Fedex (TNT), illetve Sameday futárszolgálatokkal dolgozunk. A csomagküldés költsége a mindenkor érvényes díjszabáson alapul, és függ a megrendelt termékek csomagolási méretétől és súlyától. 

31,5 kg feletti, vagy túlméretes (pl. 175 cm hosszúságot meghaladó) csomagolási méret esetén egyedi fuvarozási ajánlatot adunk (nem csomagküldő szolgálat). 

Az ennek megfelelően kalkulált legkedvezőbb szállítási költségről az árajánlatban tájékoztatjuk ügyfeleinket. 

Utánvétes átvételi/fizetési mód esetén a szállítási költség az utánvéthez kapcsolódó felárral emelkedik. 

Személyes áruátvétel telephelyünkön díjmentesen lehetséges: 1214 Budapest, Puli sétány 2-4., munkanapokon 8:00 – 15:30 óra között előzetes egyeztetés szerint.